Kategorie | Mobilniak

  

Pomyśl 3 razy zanim kupisz podukt GoClever

Opublikowano 05 grudnia 2013 przez Franek

Szybki wpis w klimacie gorzkich żali, w tym, że nie do końca. Nie chcę nikomu mówić co a kupować, ale lepiej pomyśl 3 razy zanim kupisz produkt firmy GoClever. Ja tego nie zrobiłem i chociaż znajomi próbowali odwieźć mnie od planu kupna telefonu QUANTUM 4, to ja go i tak kupiłem. Już zanim miałem telefon w garści żałowałem tego zakupu. Bo swój telefon dostałem z dużym opóźnieniem, szperając jednak w internetach dowiedziałem się, że jestem jednak szczęściarzem, wielu czekało dłużej, niektórzy mieli nawet nie dostać swojego urządzenia.

Gdy już dostałem telefon, nie było mi dane nacieszyć się nim zbyt długo, bo już po 4 dniach uszkodziłem ten niezwykle delikatny cud techniki. Urządzenie posiada dwa sloty na SIM, jedne ze złącz nie pozwala na pracę w sieciach 3g, więc zmieniałem karty kilka razy, aż w końcu połamały się nóżki/piny ze slotu. GoClever twierdzi, że to uszkodzenie mechaniczne i musiałem zapłacić za naprawę 80zł. Tak w telefonie za 300zł dwa sloty sim kosztują 80zł. Nie wiem co ja tam zawiniłem, wszak tylko wysuwałem te katy, widocznie robię to źle, okej.

Dzisiaj po ponad miesiącu, dostałem swoje urządzenie z serwisu, czekałem na nie dłużej niż zakłada regulamin firmy GoClever, firma złamała więc swój własny regulamin, co jest śmieszne. A jest śmieszniejsze, telefon nie został naprawiony, a za naprawę zapłaciłem. Wprawdzie wymieniono sloty sim, ale jedno ze złącz dalej nie widzi katy. Serwis GoClver zapewnił mnie, że tym razem moja reklamacja otrzyma status priorytetowy. Hehe to znaczy, że ile kwartał będę czekał od zakupu?

To nie na moje nerwy. Zresztą wystarczy poszperać w sieci i przekonać się, że mój przypadek nie jest odosobniony. Mój znajomy też czekał miesiąc na powrót tabletu z naprawy, odesłali sprzęt który dalej nie działa, naprawili jedno, popsuli drugie. Hahah.

Straciłem około 400zł na chwilę tej przyjemności… Ty też możesz być mądrzejszy ;-)

goclever_guantum4

  

50 Comments For This Post

  1. tomko Says:

    dorotka wejdz sobie na sklep goclevera i tam zamowisz baterie nowa bateria z przesylka koszt 85 zlotych

  2. Adam Says:

    Kupiłem wspólnie z żoną trzy tablety firmy Golclewer Terra 70W dla dzieci na święta wszystkie przestały działaś do roku czasu. Opinie naszych znajomych są takie same.. Produkty tej firmy ładnie wyglądają ale z jakością jest kiepsko. Po wysłaniu tabletów na reklamację dostaliśmy odpowiedź że jest to wina baterii a na nie nie dają gwarancji na dłużej niż 6 miesięcy. Albo to tylko taka zagrywka z ich strony. Wystarczy wejść na opinie tabletów tej firmy a zobaczymy jak wiele mają one usterek. Dlaczego sprzedają ludziom takie gówno?!

  3. Marcin Says:

    Kupiłem Phone 450, oto lista wad: płyta główna niedziala, dwa sloty nie działają ciągle brak zasięgu nie widzi sieci, bateria pada po chwili, źle wskazuje, GPS o dupe potuc, obudowa pekla od otwierania, system szwankuje jest niby przepełniony, tel się sam wyłącza i mozna długo wymieniac ojciec kupił od nich tableta te same problemy oddawane na serwis który tylko jeszcze bardziej popsuł sprzęt. Omijać szerokim łukiem to scierwo i nigdy nie kupowac ja juz na pewno nie będe serwisowal wrzucam tam gdzie miejsce całej tej firmy kupuje normalny sprzęt i czekam az chujclever zniknie z rynku!

  4. luk Says:

    W moim Quantum 4 padł nagle wyświetlacz. Telefon działał bez zarzutu, włożyłem go do kieszeni bojówek, wyszedłem na mróz, wsiadłem do samochodu, przejechałem 20km. Wszedłem do budynku próbuje sprawdzić godzinę na telefonie a tam czarny ekran. Podświetlenie się aktywuje, słychać jak telefon dzwoni, można go odblokować. Podpinając do komputera przez kabelek USB mam normalny dostęp do plików.

  5. Gość Says:

    Mój tablet 3 razy był wysyłany na gwarancje po czym za każdym razem działał max 1 dzień. Nie polecam firmy

  6. Michal Says:

    Miałem 3 telefony tej marki… Niby do 3 razy sztuka, ale zastanawiam się czemu msusiałem dać się oszukać aż3 razy… Może dlatego, że pierwszy telefon jaki u nich kupiłem był względnie udany, a reszta była coraz gorsza. GPS nie działał w żadnym. Wyświetlacze i ekrany dotykowe niesamowicie delikatne. Przestają działać same z siebie. A teraz najlepsze… Po 3 miesiącach w nowej insignii 550i przestał mi działąć pewien fragment ekranu dotykowego. Wydawało mi się, że w tym przypadku naprawa gwarancyjna będzie tylko formalnością. Telefon nigdy mi nie upadł. Okazało się, że po wysłaniu telefonu do serwisu ZUPEŁNIE ANULOWANO MI GWARANCJĘ Ponieważ… znaleziono w telefonie ślady pyłu… To straszne! Na naszej planecie znalazł się pył i zniszczył ten świetny, trwały telefon. Przecież producent nie mógł się z tym liczyć… Nigdy więcej sprzętu marki goclever…

  7. Wojtek Says:

    To jeszcze nic. Ja zbiłem wyświetlacz, wysłałem do serwisu, gdzie dokonano płatnej naprawy. Po powrocie z serwisu w telefonie trzeszczał głośnik. Ponownie wysłałem telefon tym razem jako reklamacja i dowiedziałem się, że w telefonie jest mnóstwo pisaku – możliwa naprawa tylko odpłatna.

  8. zakopiec Says:

    Ja tam nie wiem. mam kilka produktów tej firmy i nie narzekam. Gwarancyjne reklamacje też bardzo szybko mi zrealizowali jak przyszedł do mnie walnięty tablet Go Clever

  9. Mateuszek Says:

    pierdaczenie pomóc albo jednak dalej tołkować że to nie wasza wina i ze nie macie sobie co zarzucić nawet nie jesteście wstanie podać numeru do kogoś wyżej postawionego np Dyrektora waszej placówki serwis jeden wielki schit ile kroć bym nie dzwonił jest tylko yyy yyyyy yyy nie wiem nie moge panu pomóc jest to reklamacja odpłatna itp średni dil wywalić 250 zł żeby sie pocieszyć telefonem 12 godzin Emotikon smile odradzam tej firmy nawet najgorszemu wrogowi ku przestrodze ja wywaliłem wo błoto 780 zł !! i telefon dalej nie sprawny i jeszcze cha bym kolejny raz zapłacił za naprawę kolejne 250 zł a na chwilę obecną telefon mogę dać memu dziecku jako zabawkę bo do niczego więcej sie nie nadaje !

  10. Jacek Says:

    POtwierdzam. Serwis firmy Goclever totalnie olewa klienta. MIałem telefon w naprawie odesłali nienaprawiony. Straciłem czas i pieniadze na kuriera !!!

  11. Aga Says:

    Potwierdzam- mój był w naprawie już 8 razy. Po ostatniej "naprawie" wrócił niesprawny- same przełączały się aplikacje, nie musiałam nawet dotykać ekranu. Oddałam ponownie do serwisu i… zdziwiłam się, bo telefon wrócił z adnotacją, że jest sprawny

  12. tolek Says:

    Te telefony to totalne badziewie .Mam dwa i oba nie widza kart Sim a baterie podczas rozmowy czy pracy na internecie to trzymaja az 1-2 godziny.Nawet nie che mi sie tego prawic.Szkoda kasy

  13. Marek Pieścikowski Says:

    Witam.Kupiłem Insignie 550i Smartfona z tej własnie firmy.Myślę sobie ach bedzie dobry 8 rdzeni kosmos a tu taka niespodzianka.Na Ekranie pojawiła się biała jasno świecąca kropka którą widać na czarnym i jasnym kolorze.Raz się zmniejsza raz zwiększa wiec mówię oddam na gwarancje wysłałem zgłoszenie z żądaniem zabrania tego telefonu i oddania mi pieniędzy.Kupiłem go w x-kom a typ mi mówi gwarancja producenta nóż kur… myślał że zaraz pojadę do x kom w Częstochowie i zrobię prządek w tej firmie.To nie jest jedyna wad tak kropka pojawiła się już wcześniej lecz potem znikła wiec nie zwracałem na to uwagi ale teraz to już przesada telefon po 20 minutach grzeje się jak by pracował jako grzejnik elektryczny.Nie mówie telefo sie grzeje ale ten zacina się nawet jeśli już wyłączę wifi i stygnie…

    Co mam zrobić z tym wysłałem już zgłoszenie zobaczymy czy napiszą czy mogę odzyskać pieniądze?

  14. edward Says:

    nie kupujcie goclevera, ja się naciąłem na telefon, po upływie roku uszkodzone oprogramowanie, obecnie w serwisie ponad miesiąc. napiszę o wyniku naprawy gwarancyjnej. Nikomu nie polecam produktów tej firmy – naciągają.

  15. edward Says:

    miałem telefon insignia 500, totalna porażka, serwis do niczego, uszkodzone oprogramowanie, mini usb, wyjście na słuchawki, to wszystko po roku użytkowania, nie kupujcie tego zlomu , nie nabijajcie kasy jakimś pseudo biznesmenom, którzy zarabiaja na czyjejś naiwności. Nigdy więcej urządzeń tej "marki"

  16. Szymon Says:

    Długo wahałem się nad kupnem. Wybór padł jednak na Lenovo i nie żałuję.

  17. Michu Says:

    Piszecie o firmie goclever? A Sony co wyprawia? Pękające samoczynnie wyświetlacze i tylne szkła w Z3? Tak samo zlewają klientów i twierdzą, że to ich wina.

  18. Zosia Says:

    Przyłączam się do powyższych opinii, po roku telefon przestał działać całkowicie, nagle, bez przyczyny. Gwarancja została mi odmówiona. Stanowczo nie polecam.

  19. mariusz Says:

    witam serdecznie, dziś serwis odpisał mi że moj telefon został uszkodzony mechanicznie (wysłalem zgłosenie ponieważ nie działał wyswietlacz towar zakupilem koncem sierpnia a w listopadzie juz nie działał… ) otrzymałem informację że został uszkodzony wyświetlacz i koszt naprawy to 120 – odpisałem- z tego co pamietam wyswietlacz był cały i w foli ochronej.. poprosiłem o zwrot pieniedzy za wysłanie towaru i wyjasnienie uszkodzenie mechaniczne – otzymałem ifrmacje ze został uszkodzony demultiplekser LCD pytanie jak ja go uszkodzilem:D hehe omijajcie tych baranów z daleka oszusci…

  20. Adam Says:

    ja mam tablet Goclever A76 i nie narzekam, to już dziadek, ale to jedyny tablet, który działa od 4 lat. Parametry już są słabe, jak na obecne czasy, ale nie powiem , żebym miał z nim kiedykolwiek jakiś problem. polska marka, chociaż z Chin.

  21. arczi Says:

    szczerze nie polecam zakupu urządzeń Goclever, przekonałem się o tym osobiście. pieniądze wyrzucone w błoto, a serwis gwarancyjny to "prawdziwa wizytówka tej firmy". Na każde zgłoszenie odpowiadają negatywnie. NIE POLECAM!!!

  22. Antonio Says:

    Mam GoClever Quantum 2400 już 1.5 roku i niw nażekam jest ekstra jak na moje wymagania. Nic się nie dzieje. CHoć bateria mogła by trzymać dłużej.

  23. Jerzy Głowiński Says:

    Witam
    własnie dałem się nabrac na zakup kamery w tej firmie adres Poznan ul Skórzewska
    zakupiłem kamerke która raz zadziałała i skończyła swoją zywotność
    I tu zaczeły się problemy ,zakupiłem towar w Poznaniu ,mysląc ze serwis mam pod nosem ,no niestety nie ,zaznaczam to co otrzymałem od Pana z serwisu nie ma dostarczenia urządzenia osobiscie!!!! do naprawy .Czy rozumie ktoś o co tu chodzi co to za Serwis w polu czy w piwnicywstydzą sie kontaktu z klientam
    nie wstydze się moich danych i podaje je ,to ta firma powinna się wstydzic postepowania z klientami ,ostatni mój zakup,ale im nie popuszcze

  24. Slawek Says:

    Po 1,5 roku od zakupu Insignii 5x przestał mi działać aparat fotograficzny oraz telefon sam się resetował. Wysłalem więc go do serwisu. W serwisie stwierdzili , że zepsuł się LCD i to wpływa na to że telefon nie działa poprawnie. Niby jest gwarancja 2 lata, ale na LCD tylko 6 miesięcy. Można naprawić tylko odplatnie za 300 zł, ale i ta nie maja na stanie nowych LCD. i Tak mi odesłali z powrotem. Po powrocie z serwisu telefon nie nadawał się już do użytku. cały czas się sam resetuje. Od czasu do czasu się wlączy ale po chwili ekran robi się czerwony. Jak zadzwonilem do serwisu z informacja co sie dzieje to powiedzieli ,że tak czasem jest jak telefon się rozbierze to pogarsza sie jego dzialanie, no ale ponieważ LCD robi zwarcie to nie obejmuje to naprawa gwarancyjna. Gwarancja to totalna sciema. Nie polecam tej firmy nikomu!!!!!!

  25. Artur Says:

    Ja kupiłem w styczniu 2016 Tablet Goclever Quantum 700 MP. Po miesiącu używania zaczęło mi przeszkadzać ciągłe rozłączanie rozmów telefonicznych podczas korzystania z internetu. Po takim rozłączeniu nie można korzystać ani z internetu, ani z połączeń. Trzeba resetować urządzenie i czekać do kolejnej awarii. Odesłałem na gwarancji. Historia powtarzała się 3 razy próbując od wgrania nowego softu, poprzez wymianę płyty głównej i całego urządzenia. Po wymianie urządzenia w czerwcu 2016 tego samego dnia awaria się powtórzyła parokrotnie. Następnego dnia odesłałem sprzęt (17.06.2016) do dnia dzisiejszego go nie dostałem z powrotem… Nie wiem jaki będzie finał, ale zdecydowanie odradzam. Mamy 19.08.2016. Jeśli nie oddadzą mi pieniędzy występuję do sądu…

  26. Waldek Says:

    Uwaga na tą firmę !!! Robią tak sprzęt żeby po określonym czasie ulegał awarii. Mój tablet po tym jak skończyła mu się gwarancja wybuchł w szafie. Przyczyną była bateria, która go rozsadziła od środka. Jak do nich napisałem i wysłałem zdjęcia to zaoferowali się naprawić na mój koszt. Tablet w częściach, wyświetlacz rozwalony – ciekawe ile bym zapłacił za naprawę. Olewają swoich klientów to olejcie i ich.

  27. paweł Says:

    goclever to dziadostwo, lepiej uniknąć problemów i kupić samsunga.
    serwis goclever jest koszmarny, poczytajcie po necie więcej komentarzy

  28. rajmund Says:

    posłałem do firmy goclever telefon 400 lite gdyż przestał działać ,telefon jest w idealnym stanie ,telefon jest jeszcze na gwarancji przez rok ,firma mi dziś odpisała że jest uszkodzony wyświetlacz a wyświetlacz ma tylko 6 miesięcy gwarancji i nie podlega wymianie gwarancyjnej ,jeżeli na cały telefon jest 2 lata to dla czego na wyświetlacz jest tylko 6 miesięcy i dla czego to nigdzie w gwarancji nie pisze i napisali mi że naprawa będzie kosztowała 120 zł a telefon kosztował 180 zł dobre co ….. co mam zrobić …nie odebrać przesyłki niech mi ktoś poradzi dzięki z góry :)

  29. Dzido Says:

    Telefon phon 500. W naprawie 3 razy na nie pracujący GPS. Wymiana oprogramowania- GPS nie pracuje. Wymiana płytki PCB- GPS nie pracuje. Najlepsze na koniec , po trzeciej odsyłce do serwisu telefon z prośbą o wymianę na egzemplarz bez wad, wrócił z adnotacją – telefon po upadku, uszkodzona płyta główna naprawa płatna. Z serwisu wrócił z dwoma pęknięciami na obudowie. wysłany został w oryginalnym opakowaniu dodatkowo zabezpieczony w środku i w kopercie z bąblami. Nigdy nie upadł, bez jednej ryski. Obudowa pęknąć mogła tylko w ich serwisie podczas nie ostrożnego demontażu lub montażu. Nigdy więcej Goclevera.

  30. Dariusz Says:

    Ja mam tablet Aries 101 po niecałym roku zepsuła się bateria. Odpłatnie za 95 zł ją wymienili. Po 4 miesiącach zepsuła się znowu…… wysłałem tablet…. po tygodniu wrócił rzekomo naprawiony – nadal bateria nie ładuje ……….. wysłałem drugi raz to czekałem 3 tygodnie, wrzucili nowszego androida, uszkodzili przyciski z prawej strony odpowiadające za sterowanie poziomem głośności, uszkodzili mikrofon…… teraz wysłałem urządzenie 4-ty raz do serwisu …….. jak będzie znowu problem to zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta

  31. Tomek Says:

    Ja również mam produkt GoClever Insignia 5. To co Ty piszesz i uszkodzenia o których wspominasz sa moim zdaniem tylko i wyłacznie twoją winą. Ja ze swojego telefonu jestem umiakrowanie zadowlony. Moje niezadowolenie wynika tylko i wyłacznie z oprogramowania tego telefonu które nie jest aktualizowane ani nie wspierane przez firmy trzecie (o Cyjanogenie gocleverowcy moga tylko pomarzyć) Gdyby nie to powiedział bym ze to telefon dosknały w swojej klasie.

  32. Darek Says:

    Właśnie dziś zostałem potraktowany jak większość z was.
    Tel był już raz w serwisie na trzeszczącą słuchawkę,to się dowiedziałem że jest zabrudzony piaskiem.
    Teraz ponownie był w serwisie i został odesłany,bo grzejący się telefon na ładowarce i wyświetlacz który przestał się zapalać-To też nie właściwe użytkowanie telefonu.
    Wychodzi na to że jak się zgłupieje i zakupi ten WSPANIAŁY SPRZĘT-To trzeba od razu trzymać go w gablocie.
    I niedaj boże używać

  33. Albert Penrose Says:

    Dziwi mnie, że ludzie jeszcze korzystają z gwarancji producenta. Korzystajcie z Kodeksu Cywilnego,mi praw jakie on wam daje. Określone warunki naprawy/wymiany/zwrotu pieniędzy, konkretny termin, producent nic wam nie narzuca, macie wsparcie w Rzeczniku Konsumentów. Po co dawać na gwarancje producenta?

  34. Jan Says:

    kupilem telefon odporny na niby wiele Goclever quantum II 500 Rugged- ladnie wygladal, dopuki moj syn go nie opuscil na podlodze ( panele podlogowe) z wysokosci okolo 50 cm- cala niby odporna szyba 2.5 mm pekla . Telefon w cale nie jest odporny na upadek a szyba jest ze zwyklego slabego szkla. telefon wytrzymal 3 dni. Wczesniej mialem przez 15 lat rozne inne telefony – wszystkie byly 10 razy leprze. Masakra – wymiana wyswietlacza 450 zl…a tel kosztuje 650 zl- do wyrzucenia….dobrze Potluc mlotkiem!!! Brawo za odwage !!! Chinskie badziewie !!!

  35. grzegorz Says:

    Jak powyżej!!!!! pomyśl 3 razy zanim kupisz. produkty i serwis beznadzieja. Po miesiącu padł mi smartwatch, przestał działać wyświetlacz odesłałem na gwarancji, po kilku dniach odeśłali urządzenie z inormacją. UTRATA GWARANCJI Ślady korozji w urządzeniu. Zegarek nigdy nie był zamoczony. TAKI SERWIS JAKA FIRMA. Nigdy więcej!!!!!!!!!!!!!!!

  36. Nie zadowolony klient Says:

    Goclever chiński bubel a serwis jeszcze gorszy nie polecam nigdy już nie kupię tego syfu

  37. Barjan Kaiser Says:

    Gówno kupiłem tej marki tablet 10 cali i gdy go włącze ta aplikacja np.internet jest zatrzmana klikam ok i znowu i znowu

  38. Mik007 Says:

    Odesłali mi chronią 2 że niby zalany.najprostsze wyjaśnienie tego że wyświetlacz zgasł. Złodzieje i oszuści.w niezależnym serwisie powiedzieli że go gówno większość klientów tak odprawia ale zegarka nie naprawie za drogi wyświetlacz.i tu mamy problem lepiej cię spławić niż naprawić.juz nigdy nic tej firmy.

  39. Van Says:

    Moja historia to kamerka samochodowa DVR MINI Full HD 2 za jakieś 70 zł. po 2 tygodniach odkleiła się ścianka przednia urządzenia. serwis tłumaczy uszkodzeniem mechanicznym cóż nie będe pisał swoich żali ale nie polecam tych urządzeń i serwisu szkoda zdrowia

  40. Jan Says:

    Nie polecam. Nieuprzejmie i arogancko traktują klienta. Napisałem, że telefon nie jest zgodny z opisem aukcji na allegro. Odpisali, że to moje sugestywne odczucia a opis nie odzwierciedla cech produktu. Przyznają się, że oszukują w opisie telefonu! Sprzedają Goclever Quantum 2500N, który ma wadliwy aparat a bateria rozładowuje sie już po południu po całonocnym ładowaniu. Lepiej omijać taki sklep. Dla nich klient to intruz.

  41. marcn Says:

    To samo Z HTC i Regennesis. Inna sprawa że w tym wyścigu tanio i fajnie zapomina się o jakości. Stara Nokia mogł służyć za granatnik nowe cudenka to trzeba w folii bąbelkowej nośić

  42. King Jack baby Says:

    Dostałem kiedyś tablet goclever w prezencie… po kilku miesiącach używania (nie wspominając już że z dnia na dzień działał coraz gorzej- zawieszał się, sam się wyłączał, nagle się resetował) kiedy chciałem go uruchomić zawiesił się na ekranie startowym, siedziałem nad nim cały dzień i nic nie zadziałałem. Oddałem go do serwisu- działał… przez miesiąc… potem sytuacja się powtórzyła i tak pozostaje w stanie wegetatywnym do dzisiaj w odmętach mojej szafy xD Potem jakiś geniusz stwierdził, że skoro jeden tablet mi się popsuł to idealnym prezentem będzie nic innego jak drugi tablet… też z goclever'a, no i oczywiście sytuacja się powtórzyła, to jak jakieś okropne deja vu. Czułem się jakbym grał w dniu świstaka, no cholera. Cieszę się tylko, że to nie ja wyrzuciłem pieniądze w błoto, tylko teraz mam gdzieś pod skarpetami dwóch debili w stanie wegetatywnym, no kurwa hospicjum. Grał tu ktoś kiedyś w borderlands? Jeśli tak to zrozumie co mam na myśli; urządzenia te firmy można porównać do claptrap'a, chociaż to nadal tak jakby porównywać bukiet róż do wiadra gówna, claptrap przynajmniej działał- niestety xD Właściwie to dlaczego ta firma jeszcze funkcjonuje jak robi takie gówno? Kto to kupuje wiedząc jak działa- geek masochista? Po chuj robić coś co niedziała i jak oni to do cholery testują?

  43. Unnamed Says:

    Kupilem na gwiazdke drona goclever hd fpv 2. Niby fajny dron dla początkujacych. Jak sie okazalo tuz po pierwszym starcie dron leci do przodu w niekontrolowany sposob tak że nie da sie go zatrzymac. Po świetach złożyłem reklamacje i oddalem drona do naprawy. Wtedy dostalem mail’a o tym że dron czeka na części najprawdopodobniej z chin, a sam dron ma być przysłany na początku lutego. Minęła połowa lutego wiec odechcialo mi sie czekac i napisalem maila o tym ze chce nowego wolnego od wad drona albo zwrot pieniędzy. Firma GOCLEVER a raczej GOLOSTYOURMONEY udaje że nie dostala tego maila, tak jakby unikala odpowiedzi bo to narazilo by tych kanciarzy na straty. Jest czwartek 22lutego, a dalej nie mam żadnego odzewu z ich strony. BARDZO ODRADZAM KUPOWANIA U GOCLEVER ICH SPRZĘT TO SZAJS. A JEŚLI JUŻ ZDECYDUJESZ SIE NA KUPNO ICH URZĄDZEŃ TO JEŚLI SĄ WADLIWE UNIKAJ RELKAMACJI I STARAJ SIĘ SWÓJ SPRZĘT ZWRÓCIĆ.

    Nie pozdrawiam.

  44. Unnamed Says:

    Już 27 luty i dalej nic! Unikaja odpowiedzi złodzieje. Trzeba straszyc Rzecznikiem Praw Konsumanta to może coś ruszy

  45. Bob. Says:

    Potwierdzam -serwis i wyroby firmy Goclever są,delikatnie mówiąc," do bani". Radzę unikać tej firmy
    jak zarazy.Byłem użytkownikiem drona tej firmy. Moje przeżycia mógłbym długo opisywać ale szkoda mi na nich czasu.

  46. Zawiedziona Says:

    Zakupiłam synowi deskorolkę elektryczną na Komunię, po Komunii okazało się że ona nie jeździ. Odebrali ją do naprawy. Po kilku tygodniach ją otrzymałam, rozpakowałam przy kurierze i okazało się że obudowa jest połamana. Mijają kolejne tygodnie, a moje dziecko nie ma prezentu. Piszę, proszę bo teraz serwis składa reklamację do firmy kurierskiej. A gdzie w tym łańcuchu jest klient? Nowy sprzęt, nie używany. I to nie z mojej winy. Powinnam już dawno albo otrzymać nowy, sprawny sprzęt albo zwrot pieniędzy. Niestety tu tak to nie działa. Pierwszy mój zakup sprzętu z tej firmy i ostatni. Ostrzegam innych zastanówcie się zanim zakupicie u nich sprzęt. Możecie mieć takie problemy jak ja. Płaczące dziecko, zszarpane nerwy i zainwestowane pieniądze.

  47. Anetta Says:

    Totalna żenada… Odradzam zakup!!!

    Firma produkuje buble bez możliwości zakupu podstawowych elementów zamiennych – typu bateria. Krótko rzecz ujmując.. jednorazowe. Żal…

    Nie widzę szans rozwoju firmy.

  48. Obrażony klient Says:

    Dzisiaj dostałem po 3! miesiącach oczekiwania na naprawę odpłatną hoverboard…z informacją, że z powodu braku części nie naprawili. Komunikacja z “serwisem” to rozmowa z debilami. ODRADZAM

  49. Maceik Says:

    Jaki masz teraz telefon?

  50. Franek Says:

    iPhone Xs

Leave a Reply

Polityka komentarzy

Wyszukiwane tagi: goclever serwis, serwis goclever      
     
Green Dog Says

MiniBlog